- прості ефекти, які повторюються (крижані краплі);
- складні рішення (імітація північного сяйва);
- програмування декількох ефектів, перемикати які зможуть самі глядачі.
Анімоване світло від MK ILLUMINATION

У боротьбі за увагу аудиторії перемагає світлове оформлення фасадів будівель та інтер’єрів, причому незалежно від пори року і свят. Світлодіодні гірлянди – це магія, чарівництво і повернення в дитинство. Тому більшість людей так емоційно реагують на них. Використовуючи це в бізнесі, ви привернете більше відвідувачів, збільшите середній чек в торговій точці, отримаєте відгуки в соціальних мережах і підвищите впізнаваність бренду.
Особливу атмосферу створює анімоване світло, яке додає динамічності простору. Він використовується і як новорічне освітлення фасадів, і як елемент декору всередині приміщень. Нумо дозувати! Світлова анімація – елемент ілюмінації, який перебирає на себе всю увагу. Щоб зробити wow-ефект, необхідно поставити один акцент і розмістити його в правильній локації. Скромне приміщення не витримає масштабної гірлянди, а дрібне освітлення в значній території просто загубиться. Не рекомендуємо допускати скупчення декількох анімацій з різними швидкостями – увага буде розфокусувана, і відвідувач швидко втомиться. Як це працює? Лінійка освітлювальних систем Animated Light здатна на:Попередній запис
Міське мистецтво: коли пам’ятники і мармур вже не в моді
Наступний запис
Різдво врятує рітейл у 2020 році