Різдво врятує ритейл в 2020 році
Соціальні обмеження через пандемію шокувало торгово-розважальну сферу. Повернути аудиторію допоможуть продумані заходи, і різдвяний період підходить ідеально.
Головна загроза для рітейлу в офлайн – електронна комерція, яка з появленням COVID-19, вийшла на новий рівень. Це зручно, швидко і безпечно, але й нічим не примітний. Покупець розпещений доступністю і різноманітністю товару, він хоче отримати щось більше від здійснення покупки – емоцію.
Особливо цінними для сфери послуг стають свята національного масштабу, які викликають бажання долучитися і відчути атмосферу веселощів.
Чому Різдво?
Українські святки розтягуються на період з початку грудня до кінця січня, підготовка починається з листопада. Це самий піковий період продажів для рітейлу.
Різдво – сімейне свято, коли хочеться купувати подарунки близьким, перебувати в затишній атмосфері, споглядати красиві речі. В умовах карантинних обмежень на масові івенти люди шукають інші розваги. Завдання торговців на сьогодні: створити в торговій точці святковий мікросвіт, який здатний замінити заходи. Це поверне лояльних і за рахунок залучення нових клієнтів.
Як прикраса торгових площ покращує позиції бізнесу?
Дослідження довели, що правильне освітлення сприяє збільшенню середнього чеку, а святкова ілюмінація підштовхує до імпульсивних покупок.
Новорічне оформлення фасаду будівлі
Метелики злітаються на світло, і добре, якщо вони побачать його здалеку. Як думаєте, покупець швидше зайде в ТРЦ з запам’ятовуємою ілюмінацією або обере непримітний магазин без натяку на свято? Виходячи з дому, хочеться потрапити туди, де є гра різними фарбами і загальні веселощі.
Святкове освітлення в інтер’єрі
Холодні яскраві тони тримають людину в тонусі, приглушені теплі тони розслаблюють і дають відчуття безпеки. За допомогою світлових композицій можна впливати на стан, швидкість реакції і настрій покупців. Додайте сюди продуманий дизайн – ви зможете управляти поведінкою відвідувачів і підштовхувати їх до потрібних дій в залі. MK ILLUMINATION знає з особистого досвіду, що людям найбільше подобаються складні світлові композиції, які вони не зможуть відтворити в домашніх умовах – цінність подібного дизайнерського рішення підвищується.
До різдвяного буму залишилося мало часу – рівно стільки, щоб зв’язатися з нами, обговорити подробиці, приступити до виготовлення і підготуватися до монтажу, будь то вуличні гірлянди або внутрішній декор.